7.10.2010

YÜKSEK NAAŞ


YÜKSEK NAAŞ
Uyanır uyanmaz uyandır beni,
Bu gece rüyamda seni gömeceğim…

Pürüzsüz taşlarla yüzdüğüm bükülmez deniz
Kırmızı satenlerle sarılı geceler arasında
‘Şerefine!’ der gibi ellerimiz havada,
Kervanları yakılmış düşlere dokunuyorum.

Tuttuğun buluttan atlayacağım.
Lütfen bana yağma

Hangi morgun içinden geçtim ben
Hangi sarmaşık daha sarıydı morfininden
Bu gece kırık mermerler topladım sana
Topladım seni ölü toprağı bereketinden
Bulanık rüyalar çınlatırım, her an ölebilir camında
Alma şeytanın günahını bu gece beni taşla.

Gelir gelmez can vereceğim
N’olur geç kalma!

Önce ıslatılmış sonra yapıştırılmış bir dudaktı benimkisi.
Sustum.
Düştüm kendimi topladığım delikte. Topladım bi’daha düştüm.
Devrildikçe kendime daha da çamura bulanıyorum.
Bu gece sabahı tümden kaplayacak,
Adın gibi biliyorum.
18:04

Hiç yorum yok: